دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 46956
تعداد نوشته ها : 15
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem274

یادگیری یک زبان سخت و وقت زیادی را صرف می کند، مهم نیست که شما چه فردی باشید و با وجود داشتن مهارت باز هم ممکن است که با دشواری های متعددی مواجه شوید. روش های گوناگونی برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد که در دوره های آموزشی همچون کلاس های آموزش زبان دایلو زبان آموزان می توانند بیاموزند و می توانید برای مطالعه بیشتر به https://dialolanguage.com/english-speaking-class/ مراجعه نمایید.

با وجود این واقعیت، اسطوره شخص زبان یک شخصیت قوی است. هر فردی می تواند یک زبان را یاد بگیرد. اگر به اثبات بیشتری نیاز دارید، این واقعیت را در نظر بگیرید که تقریباً هر فرد روی کره زمین موفق شده است حداقل یک زبان را به خوبی یاد بگیرد. اگر تلاش می کنید و مشکل پیدا می کنید، حدس بزنید که چه باید باشد. یادگیری کار آسانی نیست، این یکی از مواردی است که باعث می شود آنرا با ارزش جلوه دهیم. اما اگر برخی از مراحل آموزشی را رعایت کنید، نباید سخت تر از حد لازم باشد. از آن نگران باشید و پیشرفت اجتناب ناپذیر است.

برخی بیان می کنند من برای یادگیری یک زبان خیلی پیر هستم. تصور غلط رایج این است که وقتی یک فرد بالغ هستید، یادگیری یک زبان جدید غیرممکن می شود. کودکان هنگام یادگیری زبان چند مزیت دارند. این شامل مغزهای خالی، جابجایی یک آسمان خراش در یک میدان خالی ساده تر از یک کلان شهر شلوغ آسان تر است. وقت زیادی اگر می توانستید 10 ساعت در روز را به بازی و یادگیری به یک زبان خارجی اختصاص دهید، سریع نیز به آن مسلط خواهید شد.

تعداد معدودی معلمان صبورتر و پایدارتر از والدین هستند. یک نیاز عمیق بقا در دنیای امروز به یادگیری حداقل یک زبان بستگی دارد. حس سرگرمی کی آخرین باری بود که قافیه ها و آهنگ های گوناگون را برای تمرین کلمه جدیدی که آموخته اید ساخته اید؟ یادگیری آسان است وقتی سرگرم کننده باشد. گفته شده است، بزرگسالان از دو مزیت برخوردار هستند که نباید آن ها را دست بگیرند.

یکی از آن ها دانش مفهومی می باشد که یعنی افراد دنیای اطراف خود را می فهمند و وقتی کلمه "کتاب" را یاد می گیرند، به خوبی آن را به ذهن می سپارند. دسترسی به خود کارگردانی نیز برای آموزش بهتر، برای یادگیری بهتر ابزارها، برای مسافرت به دوستان خارجی به خواندن به نوشتن برای روشن تر کردن انگیزه ها است.

برای یک بزرگسالان، مغزهای کامل تر هستند و اوقات فراغت بسیار کمتری وجود دارد. واقعیت این است که افراد نیز بسیار کمتر برای یادگیری شاید زمان سپری کنند و قادراند زمان محدود خود را برای استفاده بسیار بهتر قرار دهند.

با نگاهی به گذشته از محدودیت های سن، به افراد این امکان ارائه می گردد تا از مزایای آن استفاده کرده و از آن استفاده شود. یادگیری زبان هرگز دیر نیست. تسلط مانند رانندگی خوب است که از زمانی شروع می شود که دیگر باعث نشود افراد در اطراف شما یا جهت خود را تغییر دهند.

مشکل تمام تعاریف تسلط این است که آن ها بسیار وابسته به متن هستند. ممکن است شما در 10 دقیقه اول مکالمه یا در یک رستوران مسلط باشید. این بعید است که شما را به اندازه کافی مسلط به تحصیل مدرک زبان خارجی بیاندازد.

در اینجا چند عامل مؤثر بر این برآورد ذکر شده است که مشکل زبان همانند زبان های دشوارتر مانند ژاپنی برای آموختن زبان انگلیسی نسبت به زبان های ساده تر مانند اسپانیایی می تواند 3 الی 4 برابر بیشتر زمان می برد. تجربه قبلی نیز در این زمینه نقش بسیاری دارد. از همپوشان واج و واژگان گرفته تا درک زبان گرامر، هرچه زبان های بیشتری را یاد بگیرید، یادگیری آن ها آسانتر است.

کیفیت مطالعه نیز پر اهمیت می باشد. تمرین باید هدفمند باشد. مطالعه هدایت شده ای که شما را تحت فشار قرار دهد بیشتر از ماندن در منطقه راحتی خود خواهید بود. شدت مطالعه نیز لازم است بهبود پیدا کند. فراموشی طبیعی و اجتناب ناپذیر است و رفع فاصله چند ماهه بین دوره های مطالعه باعث افزایش تعداد ساعات مورد نیاز شما می شود. سن باعث ایجاد تفاوت در انعطاف پذیری عصبی می شود اما از آنچه که اغلب تصور می کنیم اهمیت کمتری دارد.

همه یک عقیده دارند اما یک مورد که همه برآوردهای معتبر با هم مشترک هستند این است که برای یادگیری یک زبان بسیار طولانی طول می کشد. این نباید تعجب آور باشد. همچنین یادگیری نقاشی یا حتی نواختن یک ساز موسیقی یا ورزش جدید بسیار طولانی است.

درک این که هنگام یادگیری یک زبان جدید متعهد می شوید مهم است. به همین دلیل است که انگیزه چنین بخش مهمی از فرآیند یادگیری است. با یادگیری در کلاس های زبان انگلیسی مناسب با سطح زبان خود می توانید به صورت موثر تری زبان بیاموزید و از آن در جملات خود استفاده نمایید.


دسته ها :
يکشنبه نوزدهم 8 1398
X